Month: #!۳۱۱۹:۳۷:۰۷ +۰۰۰۰ جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹حمل۰۷۳۱#۳۱۱۹:۳۷:۰۷ +۰۰۰۰ جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹حمل-۷UTC۳۱۳۱UTChttp://jdf.scr.ir۳۱ ۱۵ب.ظ۳۱ب.ظ-۳۱۱۹:۳۷:۰۷ +۰۰۰۰ جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹حمل۷UTC۳۱۳۱UTChttp://jdf.scr.ir۳۱۱۳۹۹۱۹:۳۷:۰۷ +۰۰۰۰ جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹۳۷۷۳۷۱ب.ظجمعه=۲۱۱#!۳۱۱۹:۳۷:۰۷ +۰۰۰۰ جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹حملUTC۱#فروردین ۱۳۹۹#!۳۱۱۹:۳۷:۰۷ +۰۰۰۰ جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹حمل۰۷۳۱#/۳۱۱۹:۳۷:۰۷ +۰۰۰۰ جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹حمل-۷UTC۳۱۳۱UTChttp://jdf.scr.ir۳۱#!۳۱۱۹:۳۷:۰۷ +۰۰۰۰ جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹حملUTC۱#

۶
اردیبهشت

۱۳۹۹

مقایسه در فنی مهندسی خلیج

۸ تفاوت اصلی پمپ های اسکرو و پمپ های دنده ای

۸ تفاوت اصلی پمپ های اسکرو و پمپ های دنده ای ۱. صدا: پمپ‌های دنده‌ای صدای بلندی تولید می‌کنند، ولی پمپ‌های اسکرو بی‌صدا هستند. ۲. دبی: پمپ‌های دنده‌ای در مقایسه با پمپ‌های اسکرو، دبی کمتری تولید می‌کنند. ولی پمپ‌های اسکرو دامنه وسیعی از دبی دارند. ۳. فشار: پمپ‌های دنده‌ای می‌توانند در محدوده فشار بالا استفاده […]

۲۸
فروردین

۱۳۹۹

استاندارد هیدرولیک

تعاریف کلمات در استاندارد ملی

تعاریف کلمات در استاندارد ملی ۱) آسانسور هیدرولیکی: آسانسوری است که در آن، قدرت بالابری از طریق یک الکتروپمپ که مایع هیدرولیک را به جک منتقل میکند،تامیین میگردد. (اتصال جک به کابین می تواند بطور مستقیم یا غیرمستقیم صورت گیرد) ۲) آسانسور با عملکرد غیرمستقیم : آسانسور هیدرولیکی است که در آن جک از طریق […]

۲۴
فروردین

۱۳۹۹

هیدرولیک خلیج

پکینگ ها

پکینگ هیدرولیک: پکینگ‌ها در رده‌ی سیل‌های متحرکی قرار می‌گیرند که برای آب‌بندی شافت پمپ‌ها و درز بندی پیستون‌ مورد استفاده واقع می‌شوند. متریال یا جنس سازنده‌ی آنها غالباً لاستیک طبیعی یا پلی‌یورتان می‌باشد. فرآیند آب‌بندی یکی از مهمترین بخش‌های حائز اهمیت در پیستون‌ها محسوب می‌شود. پکینگ پیستون: این نوع پکینگ معمولاً‌ در جک‌های هیدرولیکی و […]

۱۵
فروردین

۱۳۹۹

هیدرولیک خلیج

نقش شیر ایمنی راپچر ولو و فلو کنترل

نقش شیر ایمنی رپچر والو و فلو کنترل در سیستم های آسانسوری هیدرولیک چیست ؟ سیستم های آسانسوری هیدرولیکی با استفاده از جابجایی روغن بین جک و پاوریونیت حرکت می کنند. برای امنیت این سیستم ها جهت پارگی شلنگ، از دو شیر ایمنی به نام رپچر والو و فلو کنترل جهت کنترل افزایش ناگهانی دبی […]