۸ تفاوت اصلی پمپ های اسکرو و پمپ های دنده ای ۱. صدا: پمپهای دندهای صدای بلندی تولید میکنند، ولی پمپهای اسکرو بیصدا هستند. ۲. دبی: پمپهای دندهای در مقایسه با پمپهای اسکرو، دبی کمتری تولید میکنند. ولی پمپهای اسکرو دامنه وسیعی از دبی دارند. ۳. فشار: پمپهای دندهای میتوانند در محدوده فشار بالا استفاده […]
تعاریف کلمات در استاندارد ملی ۱) آسانسور هیدرولیکی: آسانسوری است که در آن، قدرت بالابری از طریق یک الکتروپمپ که مایع هیدرولیک را به جک منتقل میکند،تامیین میگردد. (اتصال جک به کابین می تواند بطور مستقیم یا غیرمستقیم صورت گیرد) ۲) آسانسور با عملکرد غیرمستقیم : آسانسور هیدرولیکی است که در آن جک از طریق […]
پکینگ هیدرولیک: پکینگها در ردهی سیلهای متحرکی قرار میگیرند که برای آببندی شافت پمپها و درز بندی پیستون مورد استفاده واقع میشوند. متریال یا جنس سازندهی آنها غالباً لاستیک طبیعی یا پلییورتان میباشد. فرآیند آببندی یکی از مهمترین بخشهای حائز اهمیت در پیستونها محسوب میشود. پکینگ پیستون: این نوع پکینگ معمولاً در جکهای هیدرولیکی و […]
نقش شیر ایمنی رپچر والو و فلو کنترل در سیستم های آسانسوری هیدرولیک چیست ؟ سیستم های آسانسوری هیدرولیکی با استفاده از جابجایی روغن بین جک و پاوریونیت حرکت می کنند. برای امنیت این سیستم ها جهت پارگی شلنگ، از دو شیر ایمنی به نام رپچر والو و فلو کنترل جهت کنترل افزایش ناگهانی دبی […]