بلاگ - صفحه ۳ از ۶ - هیدرولیک خلیج

۲۲
اردیبهشت

۱۳۹۹

فیلتر هیدرولیکی

فیلترهای هیدرولیکی در پاوریونیت

فیلترهای هیدرولیکی مورد استفاده در صنعت : – فیلترهای مکش جانبی : به منظور حفاظت از پمپ در برابر آلودگی های زیان آور درون روغن هیدرولیک استفاده می شوند. این فیلترها معمولاً قبل از پمپ هیدرولیک نصب می شوند. ماده صافی استفاده شده در این فیلترها، معمولاً دارای نرخ بالاتر میکرون مانند توری فلزی می […]

ادامه مطلب

۶
اردیبهشت

۱۳۹۹

مقایسه در فنی مهندسی خلیج

۸ تفاوت اصلی پمپ های اسکرو و پمپ های دنده ای

۸ تفاوت اصلی پمپ های اسکرو و پمپ های دنده ای ۱. صدا: پمپ‌های دنده‌ای صدای بلندی تولید می‌کنند، ولی پمپ‌های اسکرو بی‌صدا هستند. ۲. دبی: پمپ‌های دنده‌ای در مقایسه با پمپ‌های اسکرو، دبی کمتری تولید می‌کنند. ولی پمپ‌های اسکرو دامنه وسیعی از دبی دارند. ۳. فشار: پمپ‌های دنده‌ای می‌توانند در محدوده فشار بالا استفاده […]

ادامه مطلب

۲۸
فروردین

۱۳۹۹

استاندارد هیدرولیک

تعاریف کلمات در استاندارد ملی

تعاریف کلمات در استاندارد ملی ۱) آسانسور هیدرولیکی: آسانسوری است که در آن، قدرت بالابری از طریق یک الکتروپمپ که مایع هیدرولیک را به جک منتقل میکند،تامیین میگردد. (اتصال جک به کابین می تواند بطور مستقیم یا غیرمستقیم صورت گیرد) ۲) آسانسور با عملکرد غیرمستقیم : آسانسور هیدرولیکی است که در آن جک از طریق […]

ادامه مطلب

۲۴
فروردین

۱۳۹۹

هیدرولیک خلیج

پکینگ ها

پکینگ هیدرولیک: پکینگ‌ها در رده‌ی سیل‌های متحرکی قرار می‌گیرند که برای آب‌بندی شافت پمپ‌ها و درز بندی پیستون‌ مورد استفاده واقع می‌شوند. متریال یا جنس سازنده‌ی آنها غالباً لاستیک طبیعی یا پلی‌یورتان می‌باشد. فرآیند آب‌بندی یکی از مهمترین بخش‌های حائز اهمیت در پیستون‌ها محسوب می‌شود. پکینگ پیستون: این نوع پکینگ معمولاً‌ در جک‌های هیدرولیکی و […]

ادامه مطلب

۱۵
فروردین

۱۳۹۹

هیدرولیک خلیج

نقش شیر ایمنی راپچر ولو و فلو کنترل

نقش شیر ایمنی رپچر والو و فلو کنترل در سیستم های آسانسوری هیدرولیک چیست ؟ سیستم های آسانسوری هیدرولیکی با استفاده از جابجایی روغن بین جک و پاوریونیت حرکت می کنند. برای امنیت این سیستم ها جهت پارگی شلنگ، از دو شیر ایمنی به نام رپچر والو و فلو کنترل جهت کنترل افزایش ناگهانی دبی […]

ادامه مطلب

۲۵
اسفند

۱۳۹۸

هیدرولیک خلیج

پاراشوت: ترمز ایمنی

در سیستم های جک غیر مستقیم آسانسورهای هیدرولیکی، از کاراسلینگ های پاراشوت دار برای امنیت کابین به عنوان ترمز ایمنی استفاده می شوند. سیستم های غیر مستقیم آسانسورهای هیدرولیکی به دلیل استفاده از سیم بکسل برای جابجایی کابین و نیاز به ترمز ایمنی در صورت عدم عملکرد صحیح سیم بکسل، سیستم پاراشوت که در کاراسلینگ […]

ادامه مطلب

۲۲
دی

۱۳۹۸

هیدرولیک خلیج

چگونه آسانسورهای هیدرولیک کار می کنند؟

چگونه آسانسورهای هیدرولیک کار می کنند؟ برخلاف آسانسورهای کششی، سیستم های هیدرولیک از ماشین آلات بالابر استفاده نمی کنند. در عوض، این آسانسورها برای ایجاد حرکت از فشرده سازی مایعات استفاده می کنند. کابین آسانسور توسط موتور الکتریکی که روغن را درون سیلندر پمپ می کند، برای حرکت پیستون بلند می شود. آسانسورهای هیدرولیک از […]

ادامه مطلب